رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

دانلود آهنگ مهدی منافی یه جوری میخوامت

دانلود آهنگ مهدی منافی یه جوری میخوامت

Download New Music Mehdi Manafi – Ye Joori Mikhamet

دانلود آهنگ مهدی منافی یه جوری میخوامت

 

دانلود آهنگ مهدی منافی یه جوری میخوامت

 

متن آهنگ یه جوری میخوامت از مهدی منافی

 

عاشقتم خواسته دلم… دلبری نکن واسه دلم

آسته برو آسته بیا …میدونی روت حساسه دلم

یه حسی داره چشمات… تا میبینمش میره دلم

عاشقونه بی بهونه… فقط بمون واسه دلم

یه جوری میخوامت… که هیچ وقت با دلت شاد نمیشم

افتادم تو دامت …اونجوری که دلت خواسته میشم

شدم خرابت… همه زندگیمو پا تو میدم

عاشقونه بی بهونه بگو که میمونی پیشم

یه جوری میخوامت… که هیچ وقت با دلت شاد نمیشم

افتادم تو دامت… اونجوری که دلت خواسته میشم

شدم خرابت… همه زندگیمو پا تو میدم

عاشقونه بی بهونه… بگو که میمونی پیشم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.