رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

دانلود آهنگ میلاد راستاد کی مد شدی

دانلود آهنگ میلاد راستاد کی مد شدی

Download New Music Milad Rastad – Key Mod Shodi

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ میلاد راستاد کی مد شدی


میلاد راستاد کی مد شدی


پخش اختصاصی از لینک بالا با کیفیت 320 منتشر شد کلیک کنید

بد کرد این آخر
اون میگفت که زندگیش منمو گند زد به باورام
هیچی نموند برام اون میگفت که از من سره
تنها میشم شبا بسته شدن درا
چشات دیگه اون چشمای قبل نیست
حالمو جز تو بلد نیست کسی
چه شبایی که مردم براش اما اون منطق نداشت
اشکامو ندیده هیشکی نشد واسم
خودت میدونی وابستم بهت بی رحم
کی مد شدی واسم دیگه از هرچیم نوع توئه سیرم

دانلود آهنگ معین زد جاده هراز

دانلود آهنگ معین زد جاده هراز

Download New Music Moein Z – Jade Haraz

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ معین زد جاده هراز


معین زد جاده هراز



متن آهنگ جاده هراز از معین زد

 

تو همه برای منی و من اگه تو نباشی چه بی کسم
انقده تو خوبی که در عجب من به گرد پاتم نمیرسم
بهتره که دورم نشی ازم خنده هات برای دل منه
گل سرزمین وجود تو حق منه آب و گل منه
با تو بهترم با تو بهترم گل فقط برای تو میخرم
حرف تو به گوشم میره فقط من برا عالم همه کرم
همه کس و کار دل منی آروم و قرار دل منی
با تو خوب و بد واسه من یکی پاییز و بهار دل منی

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی سخت گیر

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی سخت گیر

Download New Music Alireza Talischi – Sakhtgir

پخش بزودی – تیزر تصویری آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی سخت گیر


علیرضا طلیسچی سخت گیر


متن آهنگ سختگیر از علیرضا طلیسچی

 

نفسم بسته به چشمات و دلم وصل بهت
فکر میکردم احتیاجی نیست ولی هست بهت
وای امون از دلت آی امون از دلت
اومدم دلو یهو اول ندم از قصد به تو
حالا حسم از همیشه بیشترم هست به تو
آخ که از دست از وای که از دست تو
من سختگیرم ولی سخت میرم تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه که تو دنیا روی تو گیرم روی تو گیرم

دانلود آهنگ علی سفلی عذاب

دانلود آهنگ علی سفلی عذاب

Download New Music Ali Sofla – Azab

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ علی سفلی عذاب


علی سفلی عذاب



متن آهنگ عذاب از علی سفلی

 

عذابم نده که من این روزا خرابم
یه قایق شکسته رو آبم
تموم دنیا کرد جوابم
عزیزم از وقتی رفتی خیلی مریضم
اشک توی آغوش کی بریزم
باید تو تنهاییم بسوزم

دانلود با کیفیت 320 از لینک بالا منتشر شد

دانلود آهنگ سامان جلیلی عاشقتم

دانلود آهنگ سامان جلیلی عاشقتم

Download New Music Saman Jalili – Asheghetam

پخش دوشنبه – تیزر آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ سامان جلیلی عاشقتم



سامان جلیلی عاشقتم



پخش اختصاصی با کیفیت 320 و لینک مستقیم از لینک بالا منتشر شد