رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام من یه جا گیرم

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام من یه جا گیرم

Download New Music Alireza TalischiMan Ye Ja Giram

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام من یه جا گیرم


دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی بنام من یه جا گیرم


متن آهنگ من یه جا گیرم از علیرضا طلیسچی

 

من یجا گیرم از همه زود خسته میشم قلب من پیره
خیلی وقته که دلم آروم نمیگیره

هرکی میفهمه منو از زندگیم میره از زندگیم میره
من یجا گیرم اون نبود هیشکی نباشه بهتره واسم
من دل دیوونمو بعد تو میشناسم

رو تو اصلا شک نداشتم روی احساسم روی احساسم
تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی

تو گناه نکرده بودی که بهم دل دادی
تو چرا خسته نمیشی خب دلت آرومه

من دیگه خستم شدم از بس اسمت رومه

♫♫

متن انگلیسی آهنگ علیرضا طلیسچی من یه جا گیرم

♫♫

Man yeja giram az hame zod khaste misham ghalb man pire

Kheyli vaghte ke delam Aroom nmigire

Harki mifahme mano az zendegim mire az zendegim mire

Man yeja giram om nabood hishki nabashe behtare vasam

Man del divoonamo bad to mishnasam

Ro to aslan shak nadashtam roye ehsasam roye ehsasam

To chera khase nmishi mage fooladi

To gonah nakarde booi ke behem del dadi

To chera khaste nemishi khb delet aroome

Man dige khaste shodam az bas esmet Aroome


برای دانلود این آهنگ کلیک کنید


دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی بنام نرو

دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی بنام نرو

Download New Music Masih & Arash APNaro

ترانه و موزیک: مجین ، تنظیم: مسعود جهانی


دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی بنام نرو


دانلود آهنگ مسیح و آرش ای پی بنام نرو


متن آهنگ نرو از مسیح و آرش ای پی

 

تکلیفمو روشن نکردش آخرش دارن همه حرف میزنن پشت سرش
دیگه چقدر باید ازش دفاع کنم هرچی بگم هیشکی نمیشه باورش
چقدر بگم دلت هنوزم پیشمه دروغ بگم هم به خودم هم به همه
باید یکم دیگه بهش فرصت بدم دور بشم از فکرایی که تو سرمه
نرو که تلخه حال و روزم برام سخته هنوزم بدون تو
نرو که تلخه حال و روزم برام سخته هنوزم بدون تو

♫♫

کاشکی میفهمیدی دل من با توئه این جای خالی توی سینم جا توئه
گفتی که تقصیر منه باشه قبول گناه این قلب شکستم با توئه
چقدر بهت گفتم نرو پیشم بمونه چی شد اصلا کشید به اینجا کارمون
قلبمو تا کی باید آرومش کنم چقدر باید دروغ بگم به این و اون
نرو که تلخه حال و روزم برام سخته هنوزم بدون تو
نرو که تلخه حال و روزم برام سخته هنوزم بدون تو


برای دانلود این آهنگ کلیک کنید


دانلود آهنگ شایان اشراقی بنام شاید برگرده

دانلود آهنگ شایان اشراقی بنام شاید برگرده

Download New Music Shayan EshraghiShayad Bargarde

ترانه و موزیک: شایان اشراقی ، تنظیم: پیام شفاهی


دانلود آهنگ شایان اشراقی بنام شاید برگرده


شایان اشراقی شاید برگرده


متن آهنگ شاید برگرده از شایان اشراقی

 

تو که رفتی شد همه روزام تلخ

بده تقدیره نه که دوست داشتم
چقدر زود رفتی به تو دل بستم من زود باور
بازم بارون رو گونه هام

بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه

نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده
بازم بارون رو گونه هام

بزن بارون رو گونه هام رو اونی که رفت مونده نگام
من اشتباش اون اشتبام هنوز قلبم مال توئه

نگو عشقم عاشق شده نگو اینو بگم شاید برگرده


برای دانلود این آهنگ کلیک کنید


دانلود آهنگ امیر عظیمی بنام هیچ

دانلود آهنگ امیر عظیمی بنام هیچ

Download New Music Amir AzimiHich

ترانه: سهیل حسینی ، موزیک: امیر عظیمی و میلاد بابایی ، تنظیم: نعیم مسچیان


دانلود آهنگ امیر عظیمی بنام هیچ


دانلود آهنگ امیر عظیمی بنام هیچ



متن آهنگ جدید هیچ از امیر عظیمی

 

هیچ تر از هیچ تر از هیچ تر خسته تر از خسته تر از خسته ام
قفل ترین مغز جهان در من است بسته تر از بسته تر از بسته ام
پوچ تر از پوچ تر از پوچ تر پر شدم از هرچه در این خانه نیست
سایه ام از پیش خودم دور شد هیچکسی با من دیوانه نیست
بزن به من ای باران ببار و سیلابم کن مرا بکش در خویشم دوباره بی تابم کن
بزن به من ای باران ببار و سیلابم کن مرا بکش در خویشم دوباره بی تابم کن

♫♫

دانلود آهنگ امیر عظیمی بنام هیچ از سلطان موزیک

♫♫

گیج تر از گیج تر از گیج تر هر دو جهان دور سرم حلقه بست
سرد شدم درد شدم سوختم تیغ تبر شد بت بغضم شکست
روح تر از روح تر از روح تر جاذبه بر کالبدم بی اثر
بمب تر از ساعت ویرانی ام پر خطرم پر خطره پر خطر
پلک زدی عاقبتم تار شد مدفن یک عشق فرو برده ام
گاه گداری به سراغم بیا دشمن زیبای قسم خورده ام
بزن به من ای باران ببار و سیلابم کن مرا بکش در خویشم دوباره بی تابم کن
بزن به من ای باران ببار و سیلابم کن مرا بکش در خویشم دوباره بی تابم کن


دانلود اهنگ هیچ از امیر عظیمی با دو کیفیت


دانلود آهنگ با کیفیت 128

...