رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

دانلود آهنگ رضا بهرام کاش

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام کاش

Download New Music Reza Bahram – Kaash

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

رضا بهرام کاش


متن آهنگ کاش از رضا بهرام

 

دل توبه کردی و شکستی دل با چه رویی عاشق هستی
تو امید هر که بستی رفت و آخرش شدی تنها
من یک غم ادامه دارم من بغض آخرین قرارم
که هنوز در انتظارم برسی به داد این شب ها
تو همانی که رگ خواب مرا میدانی تو همانی که به درد دل من درمانی
باورت کردم و گفتی تا ابد میمانی
دیدی آخر که تو رفتی و من این جا ماندم دیدی آخر که ز پرواز دلت جا ماندم
تنها یار بی کسی دیدی تنها ماندم

 


رضا بهرام کاش

دانلود آهنگ احمد سلو سلطان قلبم

دانلود آهنگ جدید احمد سلو سلطان قلبم

Download New Music Ahmad Solo – Soltan Ghalbam

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

احمد سلو سلطان قلبم


احمد سلو سلطان قلبم



متن آهنگ سلطان قلبم از احمد سلو

 

شدی سلطان قلبم تو این شبهای سردم

شده روزی هزار بار میخوام دورت بگردم

بزار دورت بگردم برم که برنگردم

نیاد روزی ببینم که بی تو سرده دستم

پخش این موزیک زیبا اختصاصی از لینک بالا منتشر شد



دانلود آهنگ مهدی احمدوند نفس

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند نفس

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Nafas

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

مهدی احمدوند نفس


مهدی احمدوند نفس



متن آهنگ نفس از مهدی احمدوند

 

هر کی به جز تو اومد به چشم نیومد
شاه دلم عشقی واسه دلم
پرته به تو همه هوش و حواس دلم
چشمات یه حالتیه خماره

پخش این موزیک زیبا از لینک بالا کلیک کنید

دانلود آهنگ علی یاسینی پرواز

دانلود آهنگ علی یاسینی پرواز

Download New Music Ali Yasini – Parvaz

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ علی یاسینی پرواز


علی یاسینی پرواز


دیدمت از دور خسته بود پاهات تا نگات کردم وای از اون چشمات
گفتی از دست این آدما خستم زخماتو شستم بالتو بستم

حالا میبینم توی دیوونه فکر پروازی دور از این خونه
نرو زندونیت کنن باز گم نشو تو فکر پرواز

پخش اختصاصی از لینک بالا با بهترین کیفیت منتشر شد

دانلود آهنگ آرون افشار یار جونی

دانلود آهنگ جدید آرون افشار یار جونی

Download New Music Aron Afshar – Yare Jooni

آرون افشار یار جونی


آرون افشار یار جونی


متن آهنگ یار جونی از آرون افشار

 

می روی و من از رفتنت بی قرارم
طاقت بی تو بودن ندارم ندارم
میروی و مرا می کشد فصل دوری
ابر بارانیم بی تو باید ببارد
یار جونی یار جونی
هم درد و درمان واسه جونی

 پخش با بهترین کیفیت از آرون افشار دانلود از لینک بالا