رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

دانلود آهنگ بهنام بانی خوابتو دیدم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی خوابتو دیدم

Download New Music Behnam Bani – Khabeto Didam

” پخش از رسانه سلطان موزیک با کیفیت 320 از لینک زیر “

بهنام بانی خوابتو دیدم


آهنگ بهنام بانی خوابتو دیدم

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی خوابتو دیدم با لینک مستقیم

 

متن آهنگ خوابتو دیدم از بهنام بانی

 

دست خودم نیست که انقد عاشقتم
نمیتونه قلبم از تو دور باشه یکم
کار دله این عشق وای از دست دلم وای …
هیشکی به غیر از تو به من انقد نمیاد
میدونی که قلبم تورو دوس داره زیاد
غیر از این از دستم کاری بر نمیاد …
این عشقه که من و تو خوشبختیم
توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم
این عشقه که من و تو آرومیم
دیوونه ی بارونیم لیلی و مجنونیم عشقم
این عشقه که من و تو خوشبختیم
توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم
این عشقه که تو رو من حساسی
دیوونتو میشناسی همونی که میخواستی عشقم

+++

ترانه زیبای خوابتو دیدم بهنام بانی کامل

دانلود با دو کیفیت 128 و 320 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین موزیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.