رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

دانلود آهنگ حدید رضا بهرام لطف

دانلود آهنگ حدید رضا بهرام لطف

Download New Music Reza Bahram – Lotf

پخش از رسانه سلطان موزیک

دانلود آهنگ رضا بهرام لطف

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام لطف با لینک مستقیم

 

متن آهنگ لطف از رضا بهرام

 

تا تو از راه رسی شاعران شعر سرآیند

قوم مردان مبارز به این شهر بیایند

تا تو از راه رسی پنجره ها باز بمانند

مردو زن بر سره هر کوچه آواز بخوانند

 

#لطف ترانه جدید رضا بهرام بزودی

اولین پخش اینترنتی این ترانه زیبا از رسانه سلطان موزیک منتظر باشید

»───♫♫●|●|●♫♫───«

دانلود آهنگ رضا بهرام لطف

دانلود آهنگ بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس

Download New Music Benyamin Bahadori – To Khoshgeli Az Bas

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد

بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس با لینک مستقیم

 

متن آهنگ تو خوشگلی از بس از بنیامین بهادری

 

بی رحم منو نکش با اخم

نمیگی میمیرم وقتی که میگی نه

نامرد کاری که چشمات کرد

حتی نکرد باور شدی بتم آخر

هی میگم اسمتو

من دارم حس به تو

تو نداری نه نه نه

تو خوشگلی از بس

هی میکنی دست دست


بنیامین بهادری تو خوشگلی از بس

پخش با دو کیفیت 128 و 320 به همراه متن ترانه از رسانه سلطان موزیک

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان حواس

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان حواس

Download New Music Soheil Mehrzadegan – Havas

پخش از رسانه سلطان موزیک

دانلود آهنگ سهیل مهرزادگان حواس

دانلود آهنگ جدید سهیل مهرزادگان حواس با لینک مستقیم

 

متن آهنگ حواس از سهیل مهرزادگان

 

تو دیگه حواس نمیزاری واسه دلی که رو هواس
ساده میگه دوست داره و بی اداس
دلی که عاشق میشه بی سرو صداس
حواست کجاس با منه دلت …

»───♫♫●|●|●♫♫───«

سهیل مهرزادگان حواس

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند جنون

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند جنون

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Jonoon

دانلود از رسانه سلطان موزیک

مهدی احمدوند جنون

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند جنون با لینک مستقیم

 

متن آهنگ جنون از مهدی احمدوند

 

من به دل دیوونم
یاد دادم نترسه از تنهایی
من سی سال تنها بودم
منو نترسون از تنهایی چی به سر من آوردی
وقتی که نفسمو بند آوردی تو آبرو عشقو بردی
طفلی دل دیوونه ی من رفتی منو تنها کردی
وقتی خودتو تو دل من جا کردی یه راه واسه من وا کردی

دانلود ترانه زیبای جنون مهدی احمدوند کامل با کیفیت 320

+++

مهدی احمدوند جنون

دانلود آلبوم محسن چاوشی بی نام با لینک مستقیم

دانلود آلبوم محسن چاوشی بی نام

Download New Music Mohsen Chavoshi – No Name

” دانلود یکجا و تکی + تیزر تصویری “

دانلود آلبوم محسن چاوشی بی نام


محسن چاوشی بی نام


دانلود آلبوم محسن چاوشی بی نام با لینک مستقیم

 

 

پس از مدت ها و بعد از انتشار آلبوم ابراهیم اینبار همراه هستیم با
پخش آلبوم جدیدی از این خواننده خوش صدا با نام بی نام
طبق گفته این خواننده نامی برای این آلبوم انتخاب نشده
این آلبوم طبق گفته خواننده 8 تا 10 ترک خواهد داشت

+++

لیست ترک های آلبوم بی نام محسن چاوشی :

 

1 : قوم به حج رفته

2 : من ندانستم

3 : قمار باز

4 : قند منی

5 : گنجشک پریده

6 : بر سلطان

7 : چنگ

8 : عقل و خرد

9 : زاهد

10 : باز آمدم

11 : راز