رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی بنام وای های

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی بنام وای های

Download New Music Behnam Alamshahi – Vay Hay

دانلود آهنگ بهنام علمشاهی بنام وای های


دانلود آهنگ بهنام علمشاهی وای های


 


متن آهنگ وای های از بهنام علمشاهی

 

با تو خلوت می کنم من؛ زیرِ بارونا
عشقتوُ داد میزنم، توو این خیابونا

شعر و ملودی : سینتاج
به تو، دل دادم… تو شدی، یارم
من دیگه از چشمِ تو، چشم برنمی دارم

وای! های! از دلِ زارم

 

توضیحات تکمیلی بهنام علمشاهی :

 

سلام به همه ی عزیزای دلم به امید خدا موزیک جدیدم به اسم وای های

روز دوشنبه پخش میشه و مطمنم که دوست خواهید داشت و باهاش کلی خاطره سازی میکنیم

منتظر این آهنگ زیبا از همین صفحه باشید

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.