رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

رز موزیک دانلود آهنگ جدید

بهترین سایت دانلود موزیک

دانلود آهنگ هوروش بند شبای نیلوفری

دانلود آهنگ هوروش بند شبای نیلوفری

Download New Music Hoorosh Band – Shabaye Niloofari

پخش بزودی – دمو آهنگ اضافه شد


هوروش بند شبای نیلوفری


نیست بجز هوای تو در سرم
با تو خوشم ای همه ی باورم
آرام جان من تویی بمان کنار من همیشه
مرا از این شبای نیلوفری
از خواب خوش تا به کجا میبری
نفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشه
چشمانت مرا سپرده دست رویا

نیست بجز هوای تو در سرم
با تو خوشم ای همه ی باورم
آرام جان من تویی بمان کنار من همیشه
مرا از این شبای نیلوفری
از خواب خوش تا به کجا میبری
نفس تویی و بس فقط بمان کنار من همیشه
چشمانت مرا سپرده دست رویا

دانلود هوروش بند با کیفیت 320 از لینک بالا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.